Have a question? Give us a call: +8617715256886

Fa'amama ea Germicidal Tu'umamaina Ituaiga Galuega

Ituaiga fa'ama'i fa'ama'i

E aofia ai tekinolosi photocatalytic, tekinolosi okesene malosi

Tulaga fa'aleaga malo malo

O loʻo i ai le tele o masini faʻamama, aoina pefu electrostatic, electrostatic tu electrode, ion leaga ma auala plasma filtration, ma isi. Faatasi ai ma i latou: faamamaina masini, aoina pefu electrostatic, electrostatic tu pou passive faamamaina (filtration), na o leea faamamae ala i mea faamama;ion le lelei ma le plasma auala filtration mo le faamamaina malosi (filtration), o le fa'amamāina fa'amalo fa'amama fa'amama mea mo le fa'amamaina o le ea.

(1) Mechanical filtration e masani ona puʻeina vaega i auala nei e fa: interception tuusao, inertial collision, Brownian diffusion mechanism, aafiaga suʻesuʻe, lea e aoga i le aoina o vaega laiti ae o loʻo i ai se savili tele, ina ia maua ai.maualuga le faʻamamaina lelei, e tatau ona mafiafia le kesi ma sui soo.
(2) Electrostatic aoina pefu o le faaaogaina o le fanua electrostatic maualuga-voltage e ionize le kesi ina ia le pefu vaega e molia adsorption i le auala electrode aoina pefu, pe a tafe tele le ea po o le taimi o vaega e tele puʻe aafiaga leaga e matitiva. , adsorption e faigofie ona vavae ese mai le faʻavaeina o le faʻaleagaina lona lua.
(3) filtration electret electrostatic i le "maualuga-lelei eletise eletisefaamama ea"I le avea ai ma sui, faʻaaogaina se faʻalavelave i le tauaveina tumau electrostatic mea faamama, e mafai ona poloka lelei vaega ea sili atu nai lo 0.1 microns o filogia, e pei o le pefu, lauulu, pollen, siama, ma isi, ae ultra-maualalo impedance e mautinoa le faagaoioiga mautu o ea malulu ma le malulu.Ae ui i lea, e mafai ona faʻamama pe togafitia le ea o loʻo tafe mai ai.
(4) Ion le lelei ma auala plasma e aveese ai mea eleelea i totonu o le fale e galue tutusa, e ala i le faia o vaega o le ea agglomerate e fausia ai ni vaega tetele ma nofo [4], lea e mafai ona galue i luga o vaega mai le 0.001 microns i le 100 microns, o lenei faagasologa e le mafai ona toe suia ma pefu. ua sili atu ona atoatoa le faaitiitia.O le tekinolosi faʻaaogaina le mataupu faavae o le ea diffusivity, e mafai ona tele-avanoa, vaega tele o le ea ma mea i luga o le mea e faatino ai le faamamaina malosi.

Ituaiga kasa e aveese ai le filogia

Aveese formaldehyde, benzene ma isi toega o mea teuteu leaga, aemaise o le faʻaleagaina o le okesene malosi makaponi fa'agaoioiaadsorption ituaiga e lua o tekinolosi.O le mataupu faavae o le faʻaleagaina okesene faʻagaoioia o le tali atu lea i formaldehyde (HCHO), benzene (C6H6) ma isi carbonyl (carbon oxygen) ma hydrocarbon (hydrocarbon) faʻapipiʻi e gaosia ai CO₂, H2O, O₂, ma isi, ina ia faʻaumatia atoa mea o loʻo i luga. toega leaga.


Taimi meli: Aukuso-31-2022