Have a question? Give us a call: +8617715256886

Le Matafaioi ma le aoga o le fa'amama ea

A tatou i ai i le fale pe afai e le o taamilo le ea i totonu o le fale, ona palapala ai lea o le ea i totonu o le fale, Tumau mo se taimi umi i lalo o sea avanoa, e leaga ai le soifua maloloina o le tino o le tagata, E toatele uo o le a faʻatau ea mo fale, lea e mafai ona faʻamama lelei le ea i totonu, O le a la le matafaioi ma le aoga o le faʻamamaina o le ea?

O le matafaioi ma le aoga o le faʻamamaina o le ea e aofia ai vaega nei:

1. Fa'ate'aina o le static
A maeʻa ona faʻaogaina le faʻamamaina o le ea, o le ai ai le tele o ion le lelei ma ion lelei i le ea e tuʻufaʻatasia, ina ia mafai ona faʻaumatia le eletise eletise.

2. Ea Mama
Ea faʻamamā e maua ai anion e faʻatagaina mea e pei o le pefu ma pollen e faʻamautu, E mafai ona faʻafefe, faʻaleagaina pe suia le tele o mea eleelea o le ea (masani e aofia ai le PM2.5, pefu, pollen, manogi uiga ese, mea faʻaleagaina e pei o formaldehyde, siama, allergens, ma isi. ), E mafai ona faʻaleleia atili le siosiomaga o le ea i totonu.

3. Fa'amama e fa'aitiitia ai siama
Ole a pipi'i ion ole ea i siama po'o ni meaola ninii, ina ia mafai ona taofiofia ni meaola ninii, fa'aitiitia ai le filogia i le ea.

Fa'amama ea o loʻo faʻaaogaina i fale, falemaʻi ma fale gaosi oloa.Fa'amama ea fale e tasi-masini o oloa autu ia i totonu o fale.O le galuega autu o le aveese lea o mea faʻapitoa i le ea, e aofia ai allergens, PM2.5 totonu ma isi.I le taimi lava e tasi, e mafai foi ona foia ai le faafitauli o totonu, lalo o le eleele ma taʻavale faʻaleagaina mea faʻalaʻau faʻaleagaina e mafua mai i teuteuga poʻo isi mafuaaga.

Talu ai o le faʻasaʻolotoina o mea eleelea o le ea i totonu o avanoa tapuni e tumau ma le mautinoa, o le faʻaogaina o le faʻamamaina o le ea e faʻamamā ai le ea i totonu o se tasi lea o auala faʻavaomalo e faʻaleleia ai le lelei o le ea i totonu.

Le pisinisi autu aNanjing Tong Chang Environment Tech Co., Ltd.o le gaosiga ma le fa'atauina o meafaigaluega fa'amama ea ma ana mea fa'aoga autu.Alamanuia ea faamamaina elemene faamama, sivili feaveai masini faamamaina ea ma lona module autu lua pisinisi autu.

faamama ea faamama


Taimi meli: Nov-03-2021